1.1 Vanaf wanneer kan ik bestellen?
Zodra onze collectie op de website staat is het mogelijk om uw bestelling te plaatsen. Onze collectie staat doorgaans medio juli/augustus op de website en is vanaf dan te bestellen.
1.2 Kan ik minder dan 10 stuks bestellen?
Ja, afhankelijk van het pakketnummer is het mogelijk om minder dan 10 stuks te bestellen. Het aantal kunt u handmatig ingeven in het hokje bij de bestelbutton. De pakketten worden in de regel op pallet en per vrachtauto getransporteerd. Desgewenst kunnen wij deze ook verzenden met de pakketdienst. Let wel; alle risico's met betrekking tot een te late levering, breuk, beschadiging en andere verantwoordelijkheden zijn voor rekening van de opdrachtgever.
1.3 Is het aanvragen van een offerte gelijk aan het daadwerkelijk plaatsen van een bestelling?
Nee, de bestelling komt bij ons binnen en wordt gecontroleerd op beschikbaarheid. Zonder tegenbericht vanuit onze zijde wordt de bestelling automatisch omgezet naar een definitieve order.
1.4 Hoe weet ik of mijn aanvraag in goede orde is ontvangen?
Na het indienen van uw aanvraag ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Hierin staat dat uw aanvraag in goede orde is ontvangen. Let op dat deze e-mail niet in uw spambox terecht komt.
1.5 Hoe lang duurt het voordat ik een overzicht van mijn bestelling ontvang?
Na het succesvol doorlopen van alle stappen in de winkelwagen, ontvangt u binnen 5 minuten een overzicht van uw bestelling in de mailbox.
1.6 Wat is de uiterste besteldatum voor de kerstpakketten?
Hoewel wij geen officiële deadline hanteren raden wij u aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk aan ons door te geven. De uiterste besteldatum is afhankelijk van de voorraad en de ruimte in de transportplanning. Dichtbij de kerstdagen kan het moeilijk zijn om nog (grote) bestellingen aan te nemen vanwege de voorraad alsmede de drukte in de transportplanning.
1.7 Zijn alle kerstpakketten voorradig die op de website niet op “uitverkocht” staan?
In principe zijn de kerstpakketten op voorraad, tenzij er 'uitverkocht' bij staat. Naarmate het seizoen vordert en de voorraad krimpt kan het echter voorkomen dat er niet voldoende voorraad is om aan uw aanvraag te voldoen. Ook daarom adviseren wij u vroeg in het seizoen te bestellen. Uiteraard brengen wij u er onmiddellijk van op de hoogte wanneer er onvoldoende voorraad van een product is. Heeft u het bedrag dan al overgeboekt naar ons, dan zullen wij dit uiteraard direct terugboeken.
1.8 Levert KerstpakkettenTip.nl ook in België?
Ja, wij leveren ook in België. Kosten voor transport kunt u vinden op de pagina Bezorgen & Kosten.
1.9 Kan ik als particulier ook bestellen bij KerstpakkettenTip.nl?
Ja, ook particulieren kunnen bestellen in onze webshop. Wij beslissen dan in overleg met u de bezorgmethode (pakketdienst of pallettransport), omdat het hierbij vaak om minder grote aantallen gaat.
2.1 Kan er een tijdstip voor de levering worden opgegeven?
Het is niet mogelijk om een tijdstip van levering te kiezen. Wel kunt u zelf de gewenste leverdatum aangeven en ook kunt u kiezen voor een tijdlevering. Hiermee ontvangt u de pakketten voor 11.00 uur 's ochtends. Hier zitten kosten aan verbonden en vindt u terug op de pagina Bezorgen & Kosten.
2.2 Wordt er rekening gehouden met openingstijden van bedrijven?
KerstpakkettenTip levert tussen 08.00 en 18.00 uur en dus ook wanneer de meeste bedrijven open zijn. Met bijzondere of specifieke openingstijden kunnen wij helaas geen rekening houden. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om ervoor te zorgen dat er tussen 08.00 en 18.00 uur op de datum van levering iemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen. Laat onze chauffeur a.u.b. niet voor een gesloten deur staan! Als onze chauffeur op een later tijdstip terug moet komen kunnen hier kosten aan verbonden zitten.
2.3 Tussen welke tijden kunnen wij de levering verwachten?
Wij leveren op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u een voorkeur voor een bepaald dagdeel aangeven (ochtend of middag), maar wij garanderen deze voorkeur niet. Het is aan u om ervoor te zorgen dat iemand de levering in ontvangst kan nemen. Als onze chauffeur op een later tijdstip terug moet komen kunnen hier kosten aan verbonden zitten.
2.4 Op welk dagdeel worden de kerstpakketten bezorgd?
Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u kiezen voor een tijdzending. Buiten deze tijdzending kunnen wij helaas niet aangeven hoe laat de pakketten geleverd worden. Onze chauffeurs leveren op werkdagen tussen 08.00 - 18.00 uur.
2.5 Bezorgen jullie ook op huisadressen?
Het is mogelijk om uw bestelling huis-aan-huis op individuele adressen te laten bezorgen. KerstpakkettenTip maakt hiervoor gebruik van een externe pakketdienst. Voor deze dienst gelden andere tarieven en zijn alle mogelijke risico's voor de opdrachtgever. Zie ook onze pagina Bezorgen & Kosten.
2.6 Kan de leverdatum achteraf worden gewijzigd?
Wanneer de transportplanning het toe laat, is het geen probleem om de leverdatum nadat de bestelling is geplaatst nog te wijzigen. Dit moet wel in goed overleg met onze klantenservice.
2.7 Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
In principe kunt u uw bestelling ook zelf ophalen bij ons magazijn. Dit is wel afhankelijk van de drukte in het magazijn en gebeurt enkel in goed overleg. Wij kijken dus per situatie naar de mogelijkheden om een bestelling zelf te laten ophalen.
2.8 Levert KertpakkettenTip op meerdere vestigingen?
Indien gewenst is het mogelijk om op meerdere vestigingen in Nederland en België te leveren. Hier kunnen echter wel extra transportkosten aan verbonden zitten. Hier brengen wij u uiteraard vooraf van op de hoogte. De kosten van transport vindt u dan ook duidelijk terug op de factuur. Lees altijd ook even de pagina Bezorgen & Kosten.